środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

      Kochani! Życzę wam wesołych, pełnych uśmiechu Świąt Bożego Narodzenia, cierpliwości do mnie gdy długo nie dodaje postów, wytrwałości w moim blogu, oczywiście bogatego Mikołaja, miłego spotkania z rodziną i no... co sobie wymarzycie. :D
      Bardzo chciałam dodać dzisiaj kolejny rozdział ale naprawdę bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo mi przykro. Po prostu nie miałam czasu. Rozumiecie, musiałam pomagać mamie w przygotowaniu do świąt.
      Jeszcze raz Wesołych Świąt wiem, że nie czyta mnie dużo osób ale naprawdę jestem szczęśliwa z garstki moich stałych bywalców naprawdę Kocham was!

3 komentarze:

  1. No to trzymam kciuki by wena wróciła i poniosła cię na skrzydłach ;) Muszę się przyznać, że przeczytałam na razie tylko 3 pierwsze rozdziały, ale za to bardzo mi się spodobały i mam nadzieje, że dokończysz tą historię.
    Byłoby miło, gdybyś wpadła do mnie ;)
    http://funkyimg.com/i/SkLu.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zły adres bloga- dobry to przezstrony.blogspot.com
      ale nie mogę edytować, cóż ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) i pewnie, że zajrzę :D

      Usuń