sobota, 22 sierpnia 2015

Wattpad BARDZO WAŻNA UWAGA!!!!!

No więc pod ostatnią notką napisałam wam, że myślę nad przeniesieniem bloga na wattpada i chciałam znać wasze zdanie. Jednak przykro mi bardzo, ponieważ nikt nic nie napisał w komentarzach (a wyświetlenia były.. tak tylko mówię :p) Zostałam zmuszona do podjęcia samodzielnej decyzji i tak zrobiłam to. Stworzyłam to opowiadanie na WATTPADZIE. I uważam, że to tam będą pojawiały się rozdziały. Oczywiście najpierw stopniowo będę dodawać kolejne od pierwszego i będę to robiła w dość szybkim tempie przynajmniej aż nie dojdziemy to tego co tu mamy. Serdecznie zachęcam was do czytania tej historii ponownie bo postanowiłam ją odrobinę poprawić. Staram się ją pisać w lepszy sposób i zmienić kilka szczegółów. Proszę piszcie mi co o tym myślicie pod tym postem i na wattpadzie. Zależy mi na zdaniu moich obecnych czytelników.
Więc łapajcie linka:
Back to memories

UWAGA!
Dla tych co nie wiedzą co to jest wattpad.

Wattpad (trochę trudno to wytłumaczyć xD) jest to strona, na której można pisać i czytać różne opowiadania, fanfiction i tym podobne. Wystarczy się zalogować co oczywiście jest darmowe. Jeśli podoba wam się opowiadanie możecie na nie oddać głos (vote) (jest to coś w rodzaju like) i oczywiście zostawiać kom. ;D :p. No to kochani mam nadzieję, że nadal będziecie ze mną i do zobaczyska na wattpadzie! :**** <3

2 komentarze:

  1. Czy będą publikowane następne rozdziały? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że nie miałam takiego zamiaru. Jednak z braku czasu i zaangażowanie w nowe opowiadanie na wattpadzie nie mam czasu ulepszać tego opowiadania w tamtym serwisie. Myślę, że możecie spokojnie oczekiwać jeszcze w tym tygodniu kolejnego rozdziału :). Będę pisała dalej, w być może lepszym stylu ;D

      Usuń